Skip to content

Transparent elselskab

scroll icon

Hos Edison EL tror vi på at klarhed skaber tillid

Vi tror på, at ærlighed og klarhed skaber tillid. Mange elselskaber kan have faldgrupper, hvor priser og vilkår ikke altid er lette at forstå. Hos Edison EL stræber vi efter at undgå disse faldgrupper ved at være så gennemsigtige som muligt i alt hvad vi gør.

Hos Edison er vi transparente i vores elpriser

Vi prioriterer at være transparente igennem hele vores forretningsetik, hvilket afspejler sig i vores elpriser. Når du er kunde hos os, kan du være sikker på, at du ikke oplever skjulte gebyrer eller uventede omkostninger. Gennemsigtighed i vores prissætning giver vores kunder tillid til, at de får det, de betaler for, og at de kan træffe informerede beslutninger om deres elforbrug.

Edison EL ønsker den bedste kundeoplevelse ved at levere ærlig information

Vi ønsker for alle vores kunder at de har en klar forståelse af vores elaftaler, prissætning og processer. Derfor arbejder vi konstant på at forbedre vores kommunikation og information til kunderne. Vores mål er at skabe den bedst mulige kundeoplevelse ved at levere ærlig information, professionel service og vedvarende forbedringer

Hos Edison EL prioriterer vi gennemsigtighed og ærlighed

I Edison EL prioriterer vi gennemsigtighed og ærlighed i alle vores handlinger. Vi tror på, at klare linjer og tydelig kommunikation er nøglen til at opbygge et tillidsfuldt forhold til vores kunder. Desværre oplever mange kunder udfordringer med andre elselskaber, hvor priser og betingelser kan være uklare eller svært tilgængelige.

Edison EL går vi meget op i at vores kunder kan træffe informerede valg

Det kan hurtigt skabe forvirring og føre til misforståelser, hvis ikke dit elselskab er helt transparente. Vi ønsker derfor at adskille os fra denne praksis ved at være så transparente som overhovedet muligt. Vores mål er at give klare og letforståelige oplysninger om vores elaftaler, priser og politikker. Vi vil gerne skabe gennemsigtighed, der gør det nemt for vores kunder at træffe informerede valg og forstå hvad de betaler for, selvom det kan være svært for os at sige med vores variable elaftale, da den skifter time for time.

Vi lytter altid til feedback, og stræber altid efter at opnå den bedst mulige oplevelser for dig

Vi forpligter os til altid at forbedre på kundeoplevelsen og sikre, at vores kunder føler sig trygge og tilfredse. Vi lytter derfor altid til vores kunders feedback og bruger den til at optimere vores service og processer. Din tilfredshed er vores drivkraft, og vi vil altid stræbe efter at opnå den bedst mulige oplevelse for dig.

Har du nogen spørgsmål omkring strøm eller andet inden for el?

Vores kundeservice vil altid gerne hjælpe med hvilke som helst spørgsmål der kommer op. Klik herunder og få svar på dine spørgsmål.